no img

בדיקת עדכונים

Check for updates

מאמר 1:

ניהול אירועים:

אירועית היא התוכנה המובילה בישראל לנותני שירותים בתחום האירועים משנת 1986 המעניקה את הפתרון המושלם, החכם והיעיל ביותר למאות לקוחות בענף האירועים, ניהול אירועים ביעילות ובקלות.

אנו באירועית דואגים לספק שירותים ללקוחות השונים ומבטיחים להתאים את התוכנה לצרכים שלהם בדיוק! התוכנה מאפשרת ניהול קונגרסים ואירועים בעזרת מערכת CRM מתקדמת ואנו נותנים תמיכה מלאה בכל תהליך התקנת התוכנה והשימוש בה.

באירועית מחלקת מחקר ופיתוח המיועדת להעניק ללקוחותינו את הפתרונות החדשניים לייעול ושליטה נוחים באירועית הערך החשוב ביותר הוא מתן שירות צמוד ומקצועי לכל אחד מלקוחותינו.

 

לקוחות שלנו נהנים יותר!

אירועית מיועדת לאולמות וגני אירועים, מרכזי כנסים וקונגרסים, מרכזי תרבות והדרכה, מוזיאונים, נותני שירותים בתחום הצילום, המוזיקה, הפקות וייצוג אומנים. התוכנה מקלה על כל הצד הכספי לבעלי אולמות הכוללת קלות גבייה בצורה מיוחדת, הדפסת חשבוניות, קבלות, ניהול לקוחות, תדפיסים, גישה לאירועים מכל מובייל או טאבלט, מערכת לחתימה דיגיטלית או אלקטרונית הניתנת לשילוב עם התוכנה, מערכת כניסה דיגיטלית לאירועים (כרטיס מגנטי) אוטומטית ע"פ הגדרת משתמש, מערכת לשליחת SMS מתקדמת עם שליחה אוטומטית לבעלי השמחה לפי תאריך או קטגוריה ועוד שלל פונקציות המוצעות בתוכנה שאתם תוכלו לגלות בעצמכם. כמובן שכל המידע נשמר באופן סודי ומאובטח בענן שלנו.

מעבר לכל הפונקציות שהתוכנה מציעה התוכנה מסודרת בצורה קפדנית ונוחה לשימוש כדי שהכל יהיה מול העיניים תחסכו זמן יקר.

 

 

אנו דואגים ללקוח שלך!

באירועית אנו חושבים גם על הלקוחות שלך, ודואגים להקל כמה שיותר בתהליך קביעת האירוע.

ניהול אירועים וקונגרסים זה סיפור לא קטן ואי אפשר הכל בקלות הרי כולם רוצים אירוע מושלם, ואנחנו פה כדי להקל על התהליך, מתחילת השיחה עד האירוע עצמו התוכנה מספקת לא מעט פונקציות קלות לשימוש.

מעוניינים לשמוע עוד על התוכנה? צרו קשר עוד היום - 03-9733328

 

מאמר 2:

ניהול קונגרסים בלוח שנה:

השימוש באירועית לאו דווקא לבעלי אולמות, התוכנה מאפשרת ניהול אירועים, ניהול כנסים, ניהול חדרים, ניהול חדרי אירוח, ניהול מלונות מלונות ועוד.

איך לדעת אם התוכנה מתאימה לעסק שלך?

קודם כל תמיד ניתן לפנות אלינו ולשאול אם אפשר להתאים את התוכנה לצורך האישי שלך, אך הנה כמה דוגמאות למי אירועית מתאימה:

  1. עסקים שצריכים לנהל הזמנות לפי שעות בתוך לוח שנה מתקדם.

  2. עסקים שמשכירים דברים כגון חדרים ציוד ועוד.

  3. עסקים שמנהלים בתוכם מסעדות, אולמות ועוד כגון מלונות.

 

ניהול חדרי אירוח וניהול חדרים בפרט זה דוגמה מעולה לשימוש בתוכנה.

שמישהו משכיר חדר קודם כל צריך לרשום איזה חדר הוא משכיר באיזה תאריך, מה שבתוכנה מופיע לך בקלות מול העיניים וכך מנהלים את לוח הזמנים בצורה חכמה, כנל גם לניהול כנסים וניהול מלונות.

אז לא משנה מה השימוש שלכם בתוכנה, תהיו בטוחים שאירועית תספק את השירות הטוב ביותר עבורכם.

בין שאתה מנהל קייטרינג או מנהל אולמות, אירועית יכולה לתת מענה לצרכים שלך בדיוק שיעזרו לך להקל על כל תהליך האירוע.

מעוניינים לשמוע עוד על התוכנה? צרו קשר עוד היום - 03-9733328



 

מאמר 3:

אפליקציה לניהול אירועים:

היום כדי להעצים את חווית המשתמש לנו באירועית יש אפליקציה המאפשר ניהול אירועים, ניהול קונגרסים וכד' בקלות, האפליקציה ניתנת להורדה דרך גוגל פליי ואפל בעזרת חיפוש מילת מפתח - ''אירועית''.

האפליקציה עברה שינויים רבים כדי להגיע לתוצאה המושלמת, וכיום גם לך יש את האפשרות ליהנות מאפליקציה לניהול אירועים, ניהול זמנים וניהול לקוחות שתלווה אותך לכל מקום.

באפליקציה יש לוח שנה מסונכרן עם לוח השנה של האפליקציה, וכל זמינה, פגישה או אופציה שתכניס תתעדכן בכל מקום אשר מותקן אצלך.

מעבר לכך לאירועית יש תמיכה מלאה שמבטיחה לעזור גם בקשיים בניהול ותפקוד האפליקציה, כמובן שהאפליקציה מותאמת לנוחות המשתמש שכולם יוכלו ליהנות ממנה בצורה שווה.

 

באלפיקציה אפשר להוסיף אופציות, או שעוד לא נסגרו וכך לאפשר שהכל יהיה מול העיניים בכל מצב.

כמו כן אפשר להוסיף גם פגישות והזמנות, ולהוסיף תפריטים, מנות, לשלב מחירים והתוכנה תחשב באופן אוטומטי.

נשמע טוב? עוד לא ראיתם כלום!

צרו קשר עוד היום - 03-9733328.